Klicni center

telefon

Klicni center

Klicni center je osnovna vhodna kompomenta, ki je bistvenega pomena med usklajevanjem vhodnih informacij ter samo izvedbo na terenu. Za komunikacijo s strankami imamo usposobljen kader s profesionalnimi operaterji z večletnimi delovnimi izkušnjami, ki skrbi, da se vhodne informacije prenesejo do izvajalcev na teren. Za uspešno delovanje klicnega centra imamo sodoben, računalniško podprt klicni center in implememntirana namenska orodja, ki nam pomagajo skrbeti, da se vhodne informacije sproti beležijo. Za stranko in poslovne partnerje lahko pripravljamo obdobna poročila o vrsti klicev, mnenju strank, merjenju zadovoljstva, količine klicev, dolžine klicev,…

Ključne prednosti

  • višji in profesionalni nivo komunikacije
  • boljša odzivnost do strank in partnerjev
  • daljša dosegljivost informacij, tudi izven delovnega časa naročnika
  • pregled nad vsemi prejetimi klici in vodenje baze podatkov
  • izognitev naložbam v infrastrukturo, prostore, strojno in programsko opremo
  • izognitev izobraževanju in financiranju človeških virov
  • manjši stroški povezani z organizacijo dela in upravljanjem kadrov

Kontaktirajte nas

Telefon:
+386 (0)3 42 44 110

GSM:
+386 (0)51 233 120

E-pošta:
info@ekoplus.si

Oddaj povpraševanje


Sorodni izdelki